Morning has broken..

Klockan 04.23 ställde sej ögonlocken på skaft och sen dess har jag varit uppe och sett hur mörkret blivit bortmotad av gryningen och dess rodnande solljus. Jag hade uppskattat det om det inte vore för att ångesten störtar ner allt som råkar vara vackert och rogivande just nu.

För fem minuter sen tog jag mej själv i nackskinnet och åt en skiva knäckebröd.

"Du kan inte hindra sorgens fåglar från att flyga över ditt huvud men du kan hindra dom från att bygga bo där"...

Efter en närmare titt i spegeln ser mitt hår ut som ett fågelnäste och min nästa plan är att tvätta håret. Wish me luck..

Jag vet att det inte är så många som följer min blogg. Själv tycker jag inte att bloggen är så fasligt tråkig att den förtjänar så få läsare. Jag förskönar inte den glamouriserande anorexin - kanske vill människor läsa om nåntig underbarare. Vad vet jag.... Men.... Ni som läser får gärna kommentera, ställa frågor eller bara skriva att jag är dum i huvudet.. Det skulle inspirera mej att börja skriva mer på allvar.

Fairyhugs.... // cinnamon


Kommentarer
Postat av: Fanny

SV: haha sötis! jadu. jag vet inte hur framgångsrik min blogg är heller..? men jag tycker du ska köra på "din grej" , dvs skriva öppen och rakt om anorexin (om du nu vill skriva om det, finns iofs ganska många) och försökt klippa in saker som ordspråk, bilder, korta dikter etc. Småsaker som liksom "luftar upp". Plus att tänkt på att inte alltid skriva så långt. Många ser ett långt inlägg och klickar förbi det i ren lathet liksom.



Något du absolut borde göra (om du inte redan gjort det) är att gå med i mer-trafik.se

Du både hittar roliga bloggar och blir hittad av andra. Bra tips!

Plus att givetvis kommentera andras, det är tydligen ett "knep", själv har jag dock inte följt den så mycket, jag hinner inte. Men det är nog bra :)

2010-03-13 @ 11:06:45
URL: http://fannyroethlisberger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0