Efterlysning

Har du en blogg, eller vet om en blogg, som är värd att läsa? Eller, det var kanske plumpt uttryckt eftersom smaken är som baken.. Jag behöver fler grenar på mitt träd! Jösses, det låter som bokmärkesbyteri och för den som undrar så samlar jag på änglar..

I kväll var jag en av alla dessa ursvenska människor som vilade ögonen på årets så kallade folkfest: melodifestivalen. Jag hade egentligen bara tänkt boa in mej i soffan och inte så mycket mer när en vän ringde och frågade om jag ville komma över till henne. Så jag bökade in mej i bilen och skulle åka dit när hon ringer upp på nytt och frågar om jag kunde köpa med mej lösgodis till henne. Gulp.. Att rota runt bland godishyllorna är nånting som jag gör under största hemlighet och i noga utvalda butiker och med noga handplockade kassörskor. Att bara släntra in i en affär och börja plocka socker med sked fick mej att bli nervös trots att godiset inte var till mej. För mej är rädslan över att träffa på någon som granskar mej från topp till tå och ägnar en tanke om att jag om någon inte ens borde titta åt det hållet så stor att jag skyr blotta tanken på att hamna i en sån situation. Men jag gjorde det... Trots att den där smala, unga tjejen satt i kassan i kväll...


Kommentarer
Postat av: Mia

Ha ha, min blogg är värd att läsa...tror jag?

Jodå jag fortsätter kämpa, alltid!

Har du någon hjälp som du kan få stöd av?



Kramar Mia

Postat av: w

Skriv en bok! Du är en mycket begåvad skribent. Jag har sträckläst din blogg. Jag läser inte ens bloggar nuförtiden men fastnade verkligen hos dig.

& Korta INTE ner dina inlägg, de är fantastiska!



Stor kram till dig och allt gott, önskar dig lycka till och hejar på dig.

2010-03-17 @ 23:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0